Известие

Collapse
No announcement yet.

Рейка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ясно е че ще се маха,не ми се занимава при всяка смяна на едни тампони дето са по 5 лева да разкачам окачване и мостове и тн....
    А какъв е най-лесният вариант да се премахне щангата без да се откача моста ?
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

    Comment


    • #17
      Вече една година съм тампони от жигули и нямам кахъри.Зора е първата смяна, след това не се налага цялата процедура да се повтаря.Някои колеги казват че след като се разкапсуловат оригиналните смяната на следващите може да стане и на паркинга, с малко пиниз.Не можеш я извади без да разхлабиш магарето, трябва и кормилната рейка да се освободи.

      Е чети тая тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...D%E3%E0&page=4 има и други ма не ми се търси.
      Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:39.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #18
        Ако не е разкапсулована в двата случая ( смяна на тампони или разкарване на щангата) трябва да свалиш моста за да я извадиш. Вдигаш колата от двете страни, махаш джантите, разкачаш биалетките, задния тампон на двигателя, ауспуха, двата болта на рейката, развиваш щангата, магарето да висне и я вадиш. После решаваш дали сменяш тампоните или събираш без нея. Успех.
        sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

        Comment


        • #19
          Най-варварският начин е да играе флекса, тогава нищо не разкачаш. Някой беше постнал такъв случай - направено в "сервиз".

          едит: намерих го
          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=118
          Last edited by tonov; d.m.y г., 21:35.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Най-лесно временно е да навиеш по една рапидка, ама мъжка - примерно 4х50, между скобата и тампона да го стегне и напролет като спре да те мързи да си смениш тампоните.
            А без щанга карах - не препоръчвам.Верно е по-комфортно, но ако се заиграеш с 60-70 и направиш рязко ляв и после десен ще разбереш защо са сложили щангата...
            Alfa 156
            ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
            sigpic

            Comment


            • #21
              Ще играе флекса,няма да ставам състезател а и Алфа няма как да се обърне колкото и да завърташ рязко волана,ще се клати и толкова,поне от това което прочетох до този извод стигнах.Като сложа новите тампони и след 3-4 месеца пак ще трябва да сменям по тия нашите пътища.
              А така гадно тропа с тия разбити тампони все едно е лагерна количка.
              Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

              Comment


              • #22
                Купи си нова щанга.

                Не те знам , в кой град си, но все ще има някой около теб, който да ти я направи, както трябва и да я забравиш, докато е в теб колата.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #23
                  Казахме ти шибвай ладови и нямаш кахъри.Или си вземи една втора употреба за 20 лв ще намериш из форума, ако беше от Варна щях да ти подаря една, слагаш и тампони от жигули за 1 лв бройката или каквито искаш и я сменяш.Нова е над 300лв.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #24
                    Извинявам се, че ползвам темата на колегата.
                    Става въпрос за рейката. Днес като се качих в колата и като хвана волана от дясната му страна и започна първо на долу т.е. на дясно и след това на горе т.е. на ляво да го въртя се чува едно леко чукане и мисля, че е от рейката. НО като направя същата операция и хвана волана от лявата страна и започна първо да завъртам на ляво т.е. на долу да го бутам и след това на горе т.е. на дясно не се чува това чукане. Малко объркващо го написах, но се надявам ме разбрахте. Това чукане от рейката ли идва или от другаде? (миналата седмица са сменени тампоните на стабилизиращата щанга. Колата от подписа.)
                    Благодаря.
                    Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

                    Comment


                    • #25
                      моите тампони на щангата са на 50 000 км и не са ладови. вече тропат (ако е от тях де)
                      JTD 105+

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Nyagolov Покажи съобщение
                        Извинявам се, че ползвам темата на колегата.
                        Става въпрос за рейката. Днес като се качих в колата и като хвана волана от дясната му страна и започна първо на долу т.е. на дясно и след това на горе т.е. на ляво да го въртя се чува едно леко чукане и мисля, че е от рейката. НО като направя същата операция и хвана волана от лявата страна и започна първо да завъртам на ляво т.е. на долу да го бутам и след това на горе т.е. на дясно не се чува това чукане. Малко объркващо го написах, но се надявам ме разбрахте. Това чукане от рейката ли идва или от другаде? (миналата седмица са сменени тампоните на стабилизиращата щанга. Колата от подписа.)
                        Благодаря.
                        Това питане е като да ти кажа, че съм болен и да ми предпишеш лечение .

                        Може да е рейка, може да е накрайник.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #27
                          Взех решение ще играе флекса , карах със 140 със откачена щанга и завих рязко наляво и после надясно,имаше съвсем лека разлика, така че ще си спестя главоболията със тампони и щанги.
                          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                          Comment


                          • #28
                            Аз си сложих плиуретанови тампони и си реших проблема, на всички италианки който сме имали в семеиството са слагани полиуретанови и е нямало проблем, повече не съм ги чул да тропнат.

                            За едни 100-тина лева си осакатявате колите, апък който иска да си говори, че нямало разлика със и без щанга, то ако няма хората няма да я сложат.... ама всеки си знае и си го прави за себеси.
                            147 1,6 105к.с. 2002г.

                            Comment


                            • #29
                              тампони на стабилизираща щанга

                              Идваш до Пловдив един ден като си се разбал с някой от колегите в града дето знаят как става - по темите може да се ориентираш, не излиза кой знае какво за вложения труд, слагат ти ладови тампони и забравяш за този проблем. Въпросът е чепкан многократно тук и това явно е оптималното решение. Успех.
                              Last edited by Zeppelinist; d.m.y г., 23:42. Основание: прав. грешка
                              Alfa 156 2,4 JTD '99

                              Comment

                              Working...
                              X